Header afbeelding

Nieuws
uit de praktijk


  • Koningin Maxima met een onzichtbare beugel

    28-08-2017

    'Koningin Maxima waagt zich aan de onzichtbare beugel' staat in een artikel in het AD.

    Meer informatie over de invisalign beugel in onze praktijk vind je hier.

  • Zomervakantie

    10-07-2017

    Vakantie

    De praktijk is gesloten van vrijdag 21 juli tot en met zondag 13 augustus.

     

    Eerste hulp

    Voor pijnklachten en dergelijke kunt u kijken bij eerste hulp

     

    Inloopspreekuur

    voor losse spalken, losse brackets en dergelijke kunt u binnenlopen op:

    maandag 7 augustus tussen 10.00 en 10.15

    vrijdag    11 augustus tussen 10.00 en 10.15

    houd rekening met een wachttijd, het kan druk zijn.

     

     

  • NZA bedankt onze praktijk voor goede informatie

    08-05-2017

    De NZA (Nederlandse Zorgautoriteit) schrijft ons:

     

    Dank u wel! U informeert uw patiënten goed over de verschillende behandelopties en kosten.

    Download PDF
  • Duidelijkheid over uitvoer van orthodontiebehandeling

    13-03-2017

    De consumentenbond heeft een artikel gepubliceerd over de afspraak betreffende het titelgebruik van orthodontisten en tandartsen, die beugelbehandelingen uitvoeren.

    Download PDF
  • tandartsen doen zich voor als orthodontist

    25-05-2016

    Uit onderzoek van de consumentenbond blijkt dat 'gewone' tandartsen hun patiënten misleiden door zich voor te doen als orthodontist, terwijl ze daarvoor niet de juiste papieren hebben

    Download PDF
  • hoge patiëntentevredenheid blijkt uit enquete

    11-04-2016

    Patiënten geven de praktijk een 8,1 

    Download PDF
  • Goede voorlichting over beugel belangrijk

    27-04-2015

    Onderzoek van de Consumentenbond en KRO-NCRV televisieprogramma De Monitor.

     

    Volgens dit onderzoek zegt 70% van de patiënten helemaal geen informatie te krijgen over de beugelbehandeling en de bijbehorende kosten.

     

    Orthodontist Wassenaar hecht juist een groot belang aan een goede informatie voorafgaand aan de orthodontische behandeling. Elke patiënt krijgt een speciale afspraak, de planbespreking, waarin duidelijke informatie wordt gegeven over de mogelijke beugelbehandeling(en). Ook krijgt de patiënt tijdens deze afspraak een schriftelijk kostenoverzicht mee. Hiernaast staan op de website alle beugels, waarmee behandeld wordt in de praktijk, met de bijbehorende uitleg.

     

    Heeft u nog suggesties voor verbeteringen, we horen het graag! Wij zijn constant bezig onze praktijk te verbeteren. En dat geldt ook voor dit onderwerp.

     

     

     

  • Vaker telefonisch bereikbaar

    01-01-2015

    Vanaf 2015 zijn de tijden, waarop we telefonisch bereikbaar zijn, fors uitgebreid. 

    Hiermee willen we onze service verder verbeteren.

     

    Telefonisch bereikbaar

    maandag t/m donderdag

    van 8.00 - 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur.

     

     

Foto

Een vet gebit

Iedereen wil het liefst een beugel in groep 7 of 8. Ik ook. Het is niet stom of zo. Een mooi gebit is toch wel heel belangrijk. Ik vind de mensen die hier werken super aardig.

// Lucas